Design      &       more !
O  m  i  d             O  r  o  u  j  i


 
 
 

[ خانه ]
[ من Gmail ]

[ لوگوی من ]


[ رادیوی من ]

aug 2005--همسفر 1
oct 2005--همسفر 2


[نوشته های من]

مهستی
اَسکیهای من
ایتالیا ایتالیا
Disconnected
چون مست شدیم
اختتامیه
باده بنوش مات شو
گاهی باید چیزی نگفت
نوشتن با دوربین
تو نه چنانی که منم
خیال دقیق
لوگوی گوگل
استاد می گوید
Logo Loge
این روزها
شب یلدا
دوره وفا
نوذری،ممیز،شماره یکها
خدایا صبر بده
ممیز درگذشت
Flock !
یاد بگیر
دومین پادکست
قبولی ارشد
شاید هم دیزاین
یه تکنیک فتوشاپی
The Guardian Logotype
T-shirt Design
گریه کن
شاهکار فرهنگستان زبان
آ ت ت
اولین پادکست
عجب شباییه
این هم یه لوگوی لب دوخته
شکارچی گوزن
و این است ضمانت روزگار
اتاق نابهنگام من
ديدي چي شد اميل ؟
مگه میشه ؟
عاشقی هرکی هرکی شد
می روم
جمعه
شناسنامه من
روز دفاع
من و پایان نامه
!سال نو مبارک
آیدین و حسام
نیروان و آزاده
...و ما همچنان
اوضاع به هم ریخته ست
...ديريست
ميلاد من
دلکش هم پر کشید
صمد بهرنگی
مولا علی
لوگو انتخاب کنید
شمعی در باد
ماشاا... رضازاده
چی بگم؟
روز مادر
مهمان مامان
آی کلیه
Starck Mouse
سربازهای جمعه
هم غصه
بنویسم ؟
پینو کیو
ازدواج  بیژن
سلام
[آرشیو من]

jan         2006
dec         2005
nov         2005
oct         2005
sep         2005
agu         2005
jul         2005
jun         2005
may         2005
apr         2005
mar         2005
feb         2005
jan         2005
dec        2004
nov        2004
oct        2004
sep        2004
aug        2004
jul         2004
jun        2004
may      2004
apr        2004
mar       2004
feb        2004
jan         2004
dec        2003
nov        2003
oct          2003
sep         2003
aug         2003


[دوستان من]

شمارش معکوس

[ هشــــــــــــــــــت ]

[ مهران هاشمی ]

[ پروژه نهایی من ]

[ مهرداد ارشد راد ]

[ آیدیــــن مهدیزاده ]

[ سونــــــــای آردی ]

[ ســـــوده منتظـری ]


[ Persian Sufi ] Mevlana
Rumi Balkhi



 

 

 

 

 

 




 

Wednesday, July 28, 2004

بنویسم ؟
واقعا بنویسم ؟
باشه ...مینویسم ...مینویسم تا شما هم بدونین که هنوز یه عده تو فکر مزخرفاتی‌مثل گلد کوائست هستن !
خیلی‌مسخره است که این برام مهمه نه ؟
آره مهمه ... میدونین کجاش مهمه ؟
این که قبول کردن این مسائل ( بدون در نظر گرفتن ضرر و زیانی‌که ممکنه به مملکت گل و بلبل من برسه!)
باعث می‌شه طرز فکر یک شبه راه صد ساله رفتن رواج پیدا کنه... و لابد این قضیه فقط به ذهن خلاق این دوستان میرسیده و بس !
فکر می‌کنم همه الان میدونن که این جور بازیها که اصطلاحا هرمی‌(Pyramid) گفته میشن بیشتر از 25 ساله که در آمریکا ممنوع شده ...حالا اگه این رو هم به دونسته هاتون اضافه کنین که اقتصاد اول دنیا همین شیطان بزرگه که سرانهٔ درامدش و تولیدات نا خالص ملیش روز به روز بالاتر میره و نرخه رشد اقتصادیش حتی‌برای سبز نشینان اروپا هم به یه افسانه تبدیل شده , غصه خواهیم خورد که چرا این مغزهای خلاق اینجا دارن هدر می‌رن !
به خدا خنده ام میگرفت وقتی‌میدیدم با چه حرارتی‌سعی‌میکردن اعداد رو روی کاغذ
با شکوه تر جلوه بدن !!
لابد من دارم اشتباه می‌کنم !
آخرش هم کلی‌در مورد کلاسهای بنیان و پرورش ذهن و از این جور چیزا داد سخن داده شد که خوب الحق به درد همین دوستان هم میخوره!

خدا بده راحتی‌فکر !
در ضمن امروز به لطف یکی‌از دوستان نازنین چشمم به جمال کتاب زندگی‌من(My Life) آقای کلینتون روشن شد.
مطمئن هستم که یه عده شبانه روز دارن تلاش می‌کنن که ترجمه اش زودتر بیاد تو بازار تا عده ای مثل من که سواد انگلیسی‌نداران بتونن نوشته های این آدم دوست داشتنی‌کاخ سفید رو بخونن !
اصولا کتابهای خاطرات توی این چند ساله فروش خوبی‌داشتن.
(منظورم تو همین ایران خودمونه...وگرنه جاهای دیگه که کسی‌کتاب نمیخونه!)
کتاب خاطرات هیلاری کلینتون و حتی ‌‌دوید بکهام با تجدید چاپ چند باره
نشون میده که حداقل مردم ما غیر از زندگی‌خصوصی ‌محمدرضا گلزار به
زندگی‌آدمایی‌که سرشون به تنشون هم میارزه علاقه دارن !
من شخصا کلینتون رو دوست دارم ... نه به خاطره خوش تیپ بودنش یا اهل موسیقی بودنش ( که البته خیلی‌هم بی‌تاثیر نیست!)
ولی‌واقعا کسی‌که همه از ضریب هوشی‌بالای اون صحبت می‌کنن(بر عکس جورج بوش!) و بیشتره مصاحبه کننده های مطرح دنیا( از جمله لاری کینگ )از حضور ذهن
فوق العاده اش تعریف می‌کنن دوست داشتنی‌به نظر میاد.

 
ساعت شده 6:36 !
وقت خواب که گذشت ...
ولی‌وقت صبحانه نه !! 

  




 

 

template designed by www.oyox.com
iomid.com omid.art omid.studio
omid orouji